Burse - Fonduri mutuale

Aglomeraţia din magazinele Carrefour şi parteneriatele cu aplicaţiile de food delivery au ţinut pe linia de plutire cotaţia gigantului francez la Paris: capitalizare de 11,4 miliarde de euro. Spre comparaţie, indicele francez CAC 40 a scăzut cu 26,5%, iar indicele românesc BET cu 23,6%

Aglomeraţia din magazinele Carrefour şi parteneriatele...

Autor: Tibi Oprea

02.04.2020, 19:40 224

Acţiunile retailerului francez Carrefour (simbol bursier – CARR), al doilea cel mai mare jucător din comerţul local după afaceri, înregistrează o scădere de doar 3,6% de la începutul anului, încheind primul trimestru cu o capitalizare de 11,4 mld. euro, potrivit datelor agregate de ZF. Spre comparaţie, indicele francez principal, CAC 40, a scăzut cu 26,5% în primele trei luni ale anului, în timp ce indicele principal al Bursei de la Bucureşti figurează cu o scădere de 23,6%. 

Oscilaţia uşoară pe care au avut-o acţiunile Carrefour în contextul pandemiei de COVID-19 s-a datorat în principal faptului că mulţi consumatori au dat buzna în magazinele retailerului pentru a se aproviziona în această perioadă în care distanţarea socială şi lucrul de acasă sunt unele dintre soluţiile pentru prevenirea răspândirii virusului, dar şi parteneriatelor pe care francezii le-au încheiat cu societăţile de livrare de bunuri şi alimente. Carrefour şi Uber Eats au anunţat miercuri un nou serviciu de livrare, menit să ajute francezii să cumpere bunuri şi alimente esenţiale pe perioada blocajului naţional determinat de această criză. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO