♦ Nicoltana, compania care administrează activitatea brandurilor de apă Keia şi Izvorul dintre Brazi, a rămas cu un business constant în 2020, de 41 mil. lei.
Mihai Croitoru, director general, Nicoltana SA, compania care administrează activitatea brandurilor de apă Keia şi Izvorul dintre Brazi, este de părere că incertitudinea va persista şi anul acesta, dar campania de vaccinare a populaţiei reprezintă o doză de optimism pentru mediul de afaceri.
„Ce vom face în 2021 nu ştim, noi credem că situaţia de incertitudine va persista şi în următoarele luni, dar totuşi perspectiva vaccinării la scară largă a populaţiei ne face să fim optimişti că poate în cea de-a doua parte a anului lucrurile îşi vor reveni. Noi am încheiat cu o cifră de afaceri similară cu cea din 2019, o scădere de 0,9%, am avut venituri de 41 mil. lei, iar profitul net a crescut de la 5 mil. lei la 9 mil. lei”, spune Mihai Croitoru, director general, Nicoltana SA, în cadrul videoconferinţei organizate de Ziarul Financiar în parteneriat cu BRD Groupe Société Générale - Buget 2021: Cum pregătim viitorul?.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE