Bănci și Asigurări

ZF Bankers Summit ’18: Sergiu Mircea, Banca Transilvania: În industria bancară vom ajunge la un mix în care prăpastia dintre online şi offline se micşorează

Sergiu Mircea, Banca Transilvania: Cred că potenţialul pieţei are mare legătură cu intervalul la care ne uităm. Cu cât lărgim intervalul, cu atât imaginea se schimbă.

Sergiu Mircea, Banca Transilvania: Cred că potenţialul pieţei are mare legătură cu intervalul la care ne uităm. Cu cât lărgim intervalul, cu atât imaginea se schimbă.

Autor: Alex Ciutacu

05.09.2018, 00:00 204

Industria bancară se schimbă în contextul digitalizării, iar băncile se îndreaptă spre un sistem mixt ce promite a îmbina mediul online şi mediul offline pentru a eficientiza relaţia dintre bănci şi clienţi.

„Ne îndreptăm către o zonă în care ce vedem şi de la giganţii Google şi Facebook va ajunge şi în industria bancară - ei vor să facă un mix între online şi offline prin care se poate măsura mult mai corect atribuţia. Un client care te-a căutat în online caută produsul tău şi în offline. Vom ajuge la un mix în care prăpastia dintre on­line şi offline se micşorează“, a decla­rat Sergiu Mircea, director marketing şi comunicare la Banca Transil­vania, la conferinţa ZF Ban­kers Summit ’18.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO