Banca Transilvania, cea mai mare instituţie de credit după active de pe piaţa românească, a revăzut strategia şi a reprioritizat anumite proiecte uitându-se la trendurile care s-au conturat în contextul pandemiei de COVID-19, susţine Gabriela Nistor, director adjunct retail banking la Banca Transilvania.
„Contextul ne-a făcut să revedem strategia. Am reprioritizat, uitându-ne la trendurile pe care le vedeam. Clienţii ne-au forţat puţin. Banca Transilvania are o bază foarte mare de clienţi şi infrastructură solidă“, a declarat Gabriela Nistor în cadrul videoconferinţei ZF Bankers Summit 2020, care s-a desfăşurat la jumătatea lunii iulie.
Ea a menţionat că au fost vizibile în piaţă două trenduri importante. În condiţiile pandemiei de COVID-19, oamenii nu au mai ieşit să facă plăţi din cauza distanţării sociale şi s-au dus mult în online, tranzacţiile online dublându-se faţă de anul trecut.