Bănci și Asigurări

ZF Bankers ’19. Gabriela Nistor, Banca Transilvania: Creditul de consum şi cardurile merg bine, creditarea ipotecară merge în oraşele mari, dar în oraşele mici piaţa este în aşteptare

Gabriela Nistor, Banca Transilvania: Clienţii au un apetit tot mai mare pentru servicii digitale. Îşi doresc interacţiune prin telefonul mobil şi mai puţin la ghişee

Gabriela Nistor, Banca Transilvania: Clienţii au un apetit tot mai mare pentru servicii digitale. Îşi doresc interacţiune prin telefonul mobil şi mai puţin la ghişee

Autor: Anelis Baciu

23.07.2019, 08:05 475

Clienţii băncilor din România au un apetit din ce în ce mai ridicat faţă de produsele digitale şi îşi doresc să inter­ac­ţioneze cât mai mult prin intermediul tele­fonului mobil şi cât mai puţin la ghi­şeele clasice, a afirmat Ga­bri­ela Nistor, vicepreşedinte al Băncii Transilvania, în cadrul evenimentului ZF Bankers ’19.

„Se vede şi se simte o adopţie tot mai mare pe produsele digitale la nivel de piaţă, dacă observăm compor­ta­men­tul clienţilor. Trebuie să înţelegem că BT Pay nu este un produs efectiv, ci mai mult un canal, pentru a servi nevoile clienţilor“, a spus Gabriela Nistor, vicepreşedinte al Băncii Transilvania, cea mai mare bancă din România după active în anul 2018.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO