Şeful Vista Bank România spune că ţinta băncii pentru piaţa locală este reprezentată de persoanele fizice cu venituri peste medie şi întreprinderile mici şi mijlocii. El a mai spus la ZF Bankers Summit ‘19 că, într-un an, baza de clienţi a băncii a crescut cu 20%, iar în România există spaţiu de creştere, având în vedere şi gradul scăzut de intermediere financiară.
„Rezultatele sunt foarte bune. Ne-am crescut baza de clienÅ£i cu 20%. AcÅ£ionarii noÅŸtri sunt foarte fericiÅ£i ÅŸi simÅ£im că piaÅ£a românească este foarte promiţătoare. Gradul de intermediere financiară în România este mic, iar asta înseamnă că este spaÅ£iu de creÅŸtere. Am achiziÅ£ionat Marfin Bank anul trecut în iulie. AcÅ£ionarii noÅŸtri conduc cel mai mare conglomerat bancar din sud-estul Europei. Obiectivul Vista Bank este să atacăm două segmente: pe perÂsoaÂne fizice cu venituri peste medie ÅŸi comÂpanii mijlocii“, a spus la ZF Bankers SumÂmit Antonio Mouzas, CEO al Vista Bank.