Bănci și Asigurări

ZEN, start-up care oferă soluţii moderne de plată, se lansează pe 31 de pieţe din Europa, inclusiv în România. Dawid Rożek, CEO: În cinci ani vrem să ajungem la un milion de utilizatori înregistraţi pe platformă

ZEN, start-up care oferă soluţii moderne de plată, se...

Autor: Cristina Bellu

08.02.2021, 15:50 285

ZEN, fintech-ul european ce oferă soluţii financiare folosind tehnologii moderne de plată, anunţă lansarea în 31 de pieţe europene, inclusiv în România, şi estimează că numărul utilizatorilor înregistraţi pe platformă ar putea ajunge la un milion în următorii cinci ani.

„Europa Centrală şi de Est se numără printre zonele lider în ceea ce priveşte dezvoltarea comerţului electronic, iar consumatorii şi comercianţii români se află pe un trend ascendent din acest punct de vedere. Ne propunem să îi ajutăm pe cei familiarizaţi cu acest mod de a face cumpărături, dar şi pe cei mai recent interesaţi să îşi găsească locul potrivit pe Internet. Obiectivele noastre sunt ambiţioase - în 5 ani, ne dorim să avem un total de un milion de utilizatori înregistraţi pe platformă”, spune Dawid Rożek, co-fondator şi CEO ZEN, care este şi co-fondatorul platformei internaţionale pentru pasionaţii de gaming G2A.com, cu peste 20 de milioane de clienţi.

Serviciile ZEN, proiect sprijinit de Mastercard, sunt disponibile atât de pe telefonul mobil, cât şi accesând website-ul companiei, printr-un model de abonament cu o perioadă de probă de o lună de zile. Utilizatorii primesc un card ZEN Mastercard (fizic sau virtual) care poate fi adăugat în Apple Pay sau Google Pay, ceea ce le pune la dispoziţie o modalitate de a plăti online sau în magazinele fizice.

Pentru comercianţi, procesul de gestionare a banilor prin integrarea unui cont bancar, garantează acces instantaneu la banii proveniţi din vânzări, care pot fi folosiţi oricând. În ceea ce îi priveşte pe consumatorii individuali, aceştia au posibilitatea de a face trasferuri şi de a crea un cont direct de pe telefonul mobil. Toate serviciile sunt gestionate prin intermediul unei aplicaţii mobile.

În plus, atât consumatorii, cât şi antreprenorii beneficiază de sistemul de cashback instantaneu care oferă posibilitatea de economisi până la 15% din valoarea tranzacţiei, posibilitatea de plăţi în 35 de monede fără comisioane suplimentare, precum şi un cont special în 35 de monede cu un card ZEN Mastercard dedicat (disponibil şi în varianta de card virtual).

„Suntem convinşi că oferta ZEN, care aduce o nouă valoare utilizatorilor, combinată cu o strategie solidă realizată în colaborare cu Mastercard, va reprezenta un succes atât pentru brand, cât şi pentru utilizatori”, spune Raja Rajamannar, Chief Marketing & Communications Officer Mastercard.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO