Bănci și Asigurări

Visa lansează o platformă pe care IMM-urile pot afla soluţiile de digitalizare pentru afacerile lor

Visa lansează o platformă pe care IMM-urile pot afla...

Autor: Roxana Rosu

24.03.2021, 00:02 182

Visa lansează în România o platformă pe care IMM-urile pot accesa informaţii despre soluţiile de digitalizare disponibile pentru afacerile lor şi oferte speciale, inclusiv cum să creeze un website, cum pot vinde online produsele sau serviciile şi cum să îşi promoveze afacerea pe internet. Prin accesarea platformei, deţinătorii de afaceri mici şi mijlocii au la dispoziţie informaţii practice pentru dezvoltarea afacerii în mediul online.

Platforma oferă şi informaţii despre avantajele plăţilor digitale pentru comercianţi şi contribuţia acestora la dezvoltarea afacerii în general, precum şi detalii despre soluţiile de acceptare a plăţilor cu cardul în magazine şi online. „Impactul pandemiei asupra afacerilor mici şi mijlocii este semnificativ, în special în turism, servicii şi comerţul cu amănuntul, dar unele companii au reuşit să se adapteze la schimbările rapide din piaţă cu ajutorul soluţiilor digitale. 

Însă tranziţia la noile tehnologii nu este întotdeauna un proces uşor. Iniţiativa de a lansa o platformă care vine în ajutorul IMM-urilor din România face parte din strategia Visa la nivel global de a sprijini afacerile mici să dobândească competenţe digitale, să adopte soluţii de marketing şi vânzări online şi să beneficieze de avantajele plăţilor electronice. Revenirea economiei locale este corelată puternic cu evoluţia afacerilor mici, de aceea ne propunem să cooperăm îndeaproape cu toţi partenerii noştri şi instituţiile competente pentru a susţine economia în această perioadă plină de provocări“, a declarat Elena Ungureanu, country manager Visa în România.

Platforma pune la dispoziţia IMM-urilor o serie de oferte precum: oferte de conectivitate mobilă şi de date sau opţiuni prietenoase pentru crearea unui website sau a unui magazine online în parteneriat cu Vodafone Romania; servicii de curierat prin Fan Courier; programe de e-learning, training, coaching şi consultanţă, atât pentru lideri, cât şi pentru echipele lor prin Trend Consult; certificate digitale calificate pentru semnătură electronică şi solutii de management a documentelor „EasyStream“ în parteneriat cu Trans Sped; servicii medicale prin Reţeaua de sănătate REGINA MARIA; servicii de facturare şi gestiune a stocurilor prin SmartBill; soluţii de vânzare rapidă şi administrarea afacerii prin Ebriza; soluţii de optimizare a producţiei prin KFactory.

Special pentru platformă, Google a pus la dispoziţie un playbook în care antreprenorii vor găsi sfaturi pentru a-şi dezvolta afacerea în mediul online, iar parteneri internaţionali precum Canva, Shopify, Wix, Squarespace, Wordpress, Facebook Blueprint, Sprout Social, Tailor Brands oferă soluţii, discount-uri sau o perioadă limitată de testare gratuită pentru serviciile lor.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO