Bănci și Asigurări

Visa anunţă prima fază a procesului de transformare a brandului

Visa anunţă prima fază a procesului de transformare a...

Autor: Mircea Nica

22.07.2021, 00:00 1087

Visa, compania globală de tehnologie de plată, anunţă faza iniţială a procesului de transformare a brandului, care pune în evidenţă diversele capabilităţi ale reţelei sale şi angajamentul de a facilita incluziunea economică, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii Visa.

„Dorim să ne asigurăm că Visa nu este percepută doar ca o companie de carduri, ci este considerată o reţea fiabilă care contribuie la progresul comerţului“, a declarat Lynne Biggar, vicepreşedinte executiv şi director marketing global în cadrul Visa.

Pe parcursul anului 2021, noua identitate de marcă Visa va ilustra principalele puncte ale strategiei de afaceri care vizează plăţi efectuate de consumatori, cu accent pe extinderea accesului şi migrarea spre plăţile digitale a celor 17.000 mld. dolari cheltuiţi în numerar şi cecuri la nivel global, noi fluxuri de plăţi şi o diversitate de oferte şi soluţii prin parteneriate active cu fintech-uri şi brnduri consacrate. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO