Bănci și Asigurări

Vânzările de asigurări ale CertAsig au crescut cu 12% în primele nouă luni din acest an, până la 11 mil. euro

James Grindley, CEO al CertAsig: Clienţii noştri sunt companii din diverse industrii şi de toate mă­rimile, de la IMM-uri cu un an­gajat şi până la companii multi­naţionale active în mai multe ţări. Vedem 2017 ca pe un an cu un grad mai mare de maturizare pentru com­panii, care înţeleg din ce în ce mai bine faptul ca asigurarea potrivită le poate avan­taja în afaceri, pe lângă protecţia faţă de di­verse riscuri, produsele de asigurări spe­cializate pot ajuta companiile să fie mai com­pe­titive.

James Grindley, CEO al CertAsig: Clienţii noştri sunt companii din diverse industrii şi de toate mă­rimile, de la IMM-uri cu un an­gajat şi până la companii multi­naţionale active în mai multe ţări. Vedem 2017 ca pe un an cu un grad mai mare de maturizare pentru com­panii, care înţeleg din ce în ce mai bine faptul ca asigurarea potrivită le poate avan­taja în afaceri, pe lângă protecţia faţă de di­verse riscuri, produsele de asigurări spe­cializate pot ajuta companiile să fie mai com­pe­titive.

Autor: Anelis Baciu

30.11.2017, 00:05 146

♦ Cea mai mare parte a afacerilor, 65%, echivalentul a 7,1 milioane de euro, au fost realizate pe piaţa din România, în timp ce Turcia şi Bulgaria au generat 20%, respectiv 15% din total.

CertAsig, o companie de asigurări specializată pe segmentul corporate, a înregistrat prime brute subscrise în valoare de 11 milioane de euro în perioada ianuarie-septembrie a acestui an, în creştere cu 12% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO