Bănci și Asigurări

Valoarea brandului Allianz a crescut cu 17% într-un an, depăşind 15 mld. dolari

Valoarea brandului Allianz a crescut cu 17% într-un an,...

Autor: Mircea Nica

22.10.2021, 00:00 133

Valoarea brandului Allianz a consemnat un avans de 17% într-un an, ajungând la peste 15 mld. dolari, conform clasamentului realizat de Best Global Brands 2021, lansat de compania de consultanţă Interbrand.

Astfel, în clasamentul general al primelor 100 de branduri globale, Allianz a urcat cinci poziţii faţă de anul 2020, până pe locul 34.

Valoarea brandului Allianz a crescut cu 2,2 mld. dolari într-un an, aceasta fiind cea mai puternică creştere de când Allianz a intrat în clasamentul celor mai bune 100 de branduri globale, în 2017, cu o valoare iniţială de 4 mld. dolari. Potrivit Interbrand, avansul Allianz în clasament se datorează performanţelor şi perspectivelor sale operaţionale puternice, creşterea veniturilor atribuite brandului şi solidităţii acestuia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO