Bănci și Asigurări

Uniqa Asigurări ţinteşte 2.000-3.000 de clienţi într-un an cu o nouă poliţă de sănătate

Iuliana Rusei, membru în boardul Uniqa

Iuliana Rusei, membru în boardul Uniqa

Autor: Anelis Baciu

20.10.2016, 00:03 251

Asigurările de sănătate, unul dintre cele mai dinamice segmente ale pieţei de profil, a stârnit şi interesul subsidiarei locale a grupului austriac Uniqa, care a decis să atace această piaţă cu un nou produs destinat atât persoanelor fizice, cât şi companiilor. Uniqa şi-a propus să atragă între 2.000 şi 3.000 de clienţi în primul an de vânzare a asigurării de sănătate, al cărei tarif porneşte de la 130 de lei pe lună pentru servicii de ambulatoriu şi spitalizare. 

„Lansarea asigurării de sănătate în procesul de balansare a porto­fo­liului completează strategia Uniqa pe seg­men­tul non-auto. Cu acest pro­dus ţin­tim în primul an circa 2.000-3.000 de clienţi, persoane ac­tive, informate, cu ve­nituri nete lu­na­re de peste 1.700 de lei“. Nu ne auncăm la cifre mari, vrem să avem o creştere sustenabilă, a de­cla­rat Iulia­na Rusei, membru în boardul Uniqa Asigurări.

Uniqa pune la dispoziţia clien­ţi­lor trei variante ale poliţei de să­nă­ta­te care pot fi combinate în funcţie de bu­ge­tul şi nevoile clienţilor. Totodată, asi­guraţii pot alege frec­venţa cu care vor efectua plăţile, aceştia putând opta pen­tru plată trimestrială, semestrială sau integrală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO