Bănci și Asigurări

UniCredit Bank extinde funcţionalităţile aplicaţiei Mobile Banking prin includerea unui program de cashback pentru clienţii persoane fizice. Antoaneta Curteanu, vicepreşedinte: Transformarea digitală este o direcţie strategică pentru noi

Antoaneta Curteanu, vicepreşedinte executiv Divizia Retail în cadrul UniCredit Bank

Antoaneta Curteanu, vicepreşedinte executiv Divizia Retail în cadrul UniCredit Bank

Autor: Cristina Bellu

18.10.2021, 14:13 262

UniCredit Bank continuă digitalizarea serviciilor din portofoliu şi anunţă extinderea funcţionalităţilor aplicaţiei Mobile Banking cu un modul prin intermediul căruia clienţii persoane fizice care deţin un card de credit sau de debit de la UniCredit au acces la un program de cashback dedicat.

Programul denumit ShopSmart a fost dezvoltat în parteneriat cu Dateio, o companie specializată în administrarea uneia dintre cele mai mari platforme de card-linked marketing din regiune, şi înrolează circa 100 de oferte de cashback de la comercianţi din mediul online şi offline.

„Transformarea digitală este pentru noi o direcţie strategică, iar aplicaţia Mobile Banking un instrument digital central, care permite clienţilor noştri să interacţioneze eficient cu banca, să realizeze operaţiuni de la distanţă şi, de acum, să se bucure de oferte speciale”, spune Antoaneta Curteanu, vicepreşedinte executiv Divizia Retail în cadrul UniCredit Bank.

Concret, pentru tranzacţiile realizate în cadrul programului folosind un card principal de debit sau credit emis de UniCredit Bank ataşat unui cont curent în lei, euro, dolari sau lire sterline, clienţii acumulează bani în cont (cashback).

În prezent, programul ShopSmart include parteneriate cu comercianţi din toate domeniile importante, precum supermarket-uri, benzinării, farmacii, Electro-IT sau fashion, care sunt disponibile alternativ clienţilor UniCredit.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO