Bănci și Asigurări

Un procent de 65% dintre cei 30.000 de clienţi ai BCR cu cereri deja soluţionate au amânat ratele cu trei luni, în timp ce 35% au optat pentru varianta ordonanţei ce prevede amânarea cu 9 luni

Un procent de 65% dintre cei 30.000 de clienţi ai BCR cu...

Autor: Mircea Nica

20.05.2020, 00:00 185

Un procent de 65% dintre cei 30.000 de clienţi cu cereri de amânare a ratelor soluţionate deja de BCR au preferat opţiunea de amânare oferită de bancă, cu trei luni, în timp ce 35% au optat pentru varianta oferită prin Ordonanţa de Guvern 37/2020, de amânare cu până la nouă luni, potrivit informaţiilor transmise de bancă. 

BCR a aprobat aproximativ 30.000 de cereri de amânare a ratelor din totalul de 36.000 de solicitări primite din luna martie până în prezent. 

De asemenea, BCR a primit peste 1.000 de solicitări de amânare a ratelor şi din partea companiilor. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO