Bănci și Asigurări

Transilvania Broker: Nicio acţiune legată de campania noastră recentă nu ar putea fi considerată ca fiind o acţiune concertată la nivelul întregii pieţe

Transilvania Broker: Nicio acţiune legată de campania...

Autor: Mircea Nica

08.02.2021, 19:30 247

Transilvania Broker, a patra cea mai mare companie de brokeraj în asigurări de pe piaţa locală, respinge informaţiile potrivit cărora campania de promovare pe care a derulat-o ar fi implicat 20.000 sau 30.000 de scrisori transmise asistenţilor în brokeraj şi agenţilor din asigurări

“Pe lângă canalele de comunicare deja active, cum ar fi site-ul web al companiei şi flyere / materiale de promovare diseminate pe scară largă, au fost trimise şi scrisori oficiale generale persoanelor juridice înregistrate ca fiind autorizate să întreprindă activităţi de intermediere pe piaţa asigurărilor. Aceste entităţi au fost identificate prin codul NACE, în timp ce datele de contact ale acestora şi ale reprezentanţilor lor, accesibile publicului, au fost obţinute legal prin intermediul serviciilor furnizorului de date www.listafirme.ro. Niciuna dintre cele 1.159 de scrisori nu conţinea oferte financiare, ci doar informaţii reale şi disponibile public pe site-ul nostru cu privire la beneficiile care au fost deja acordate, de câţiva ani, reţelei noastre complete de peste 1.500 de agenţi Transilvania Broker”, au transmis reprezentanţii companiei.

Compania de brokeraj afirmă că nu a reuşit să elimine companiile de asigurări de pe lista destinatarilor mesajului.

”Nu am reuşit să eliminăm, de pe lista de destinatari, entităţile care activează ca agenţii de asigurare în numele partenerilor Transilvania Broker, companiilor de asigurări. (…) În lumina celor de mai sus, afirmăm ferm că nicio acţiune legată de campania noastră recentă nu ar putea fi considerată ca făcând parte dintr-o „acţiune concertată la nivelul întregii pieţe de intermediere a asigurărilor prin trimiterea de scrisori către toţi asistenţii de brokeraj ai tuturor celorlalţi intermediari principali şi toate agenţiile de asigurări ale companiilor de asigurări ”, adaugă compania.  

Transilvania Broker spune că numărul real al destinatarilor scrisorilor este de 1.159.

”Având în vedere numărul relativ scăzut de destinatari (1.159 scrisori reale, în loc de cifrele care au circulat în mass-media de 20.000 şi chiar 30.000), nu este nici măcar posibil să presupunem că „au fost create premisele unei intermedieri de asigurări dezechilibrate piaţă ”să fie luată în serios în considerare”, conform unui comunicat de presă transmis de companie şi semnat de Niculae Dan, preşedintele Consiliului de Administraţie al Transilvania Broker.

Membrii Patronatului Român al Brokerilor de Asigurare-Reasigurare (PRBAR) au reclamat compania de brokeraj în asigurări Transilvania Broker la Consiliul Concu­renţei şi la Autoritatea de Su­praveghere Financiară (ASF) pentru modul în care a acţionat pentru a-şi promova compania, afirmând că   au trimis mai multe scrisori asistenţilor în brokeraj şi agenţilor în asigurări pentru a încerca să îi recruteze.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO