Dacă ne referim în continuare la cei care utilizează Internet Bankingul cel puţin o dată pe săptămână, se observă şi în acest caz diferenţe pe categorii de gen (faţă de total populaţie - 42%).
Procentul femeilor este şi de această dată mai scăzut comparativ cu cel al bărbaţilor: 37% / vs / 48%“, punctează realizatorii studiului „Digital ĂEvolution: Connected Consumer Monitor“. Analizând comportamentul de consum pe categorii de vârstă, se constată că cei cu vârste cuprinse între 31 ani şi 45 de ani sunt „cei mai devotaţi consumatori“, conform studiului citat, acest target alegând să folosească Internet Bankingul cel puţin o dată pe săptămână în proporţie de 46%. Faţă de aceeaşi frecvenţă de consum, tinerii cu vârste cuprinse între 18 ani şi 30 de ani au un comportament similar cu cel al persoanelor de 46-65 de ani, în cazul ambelor categorii de vârstă înregistrându-se un procent de 40%, conform Digital ĂEvolution. „Diferenţe apar şi atunci când ne raportam la nivelul de educaţie al populaţiei. Cea cu o educaţie medie şi sub-medie este caracterizată de un consum mai scăzut de Internet Banking, comparativ cu cea care beneficiază de un nivel înalt de educaţie“, susţine Julien Zidaru, Managing Partner al Exact Business Solutions.