Caută doar în titlu
Bănci și Asigurări

Serviciile digitale ale Garanti Bank au redevenit funcţionale, după soluţionarea problemelor tehnice

Serviciile de digital banking ale Garanti Bank sunt din nou funcţionale, după cum a anunţat instituţia bancară. Situaţia a fost soluţionată în cursul zilei de marţi. Clienţii băncii pot folosi din nou serviciile de online şi mobile banking, pot accesa website-urile garantibank.ro şi bonuscard.ro, precum şi să efectueze plăţi online/e-commerce.

„Pe perioada indisponibilităţii serviciilor digitale, clienţii şi-au putut folosi în continuare cardurile la orice ATM (indiferent de bancă), precum şi la POS-uri fizice. Totodată, au putut efectua orice operaţiune în agenţiile Garanti Bank, unde comisionarea a fost conform tarifării prin internet şi mobile banking, iar ATM-urile Garanti Bank au fost, de asemenea, funcţionale. Conturile, datele şi siguranţa financiară ale clienţilor nu au fost afectate în acest proces“, a transmis banca. 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.