Bănci și Asigurări

Sergiu Mircea, director marketing la Banca Transilvania: Marketingul bancar se schimbă, însă nevoile clienţilor rămân aceleaşi

Sergiu Mircea, director marketing la Banca Transilvania:...

Autor: Anelis Baciu

29.06.2016, 12:56 887

Sergiu Mircea, director marketing la Banca Trasilvania, spune că lucrurile se schimbă în materie de marketing bancar, însă nevoile clienţilor rămân aceleaşi.

“Noi recomandăm şi încercăm să comunicăm cu clientul precum cu un prieten, fără un limbaj de lemn sau cuvinte pompoase”, a afirmat Sergiu Mircea în cadrul ZF Bankers Summit’16.

El spune că mai multe bănci pot disloca sute de mii de clienţi de la o altă bancă. La începutul acestui an au fost 4 bănci care au derulat campanii agresive de a câştiga clienţi cu un cont curent.​

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO