Bănci și Asigurări

Românii au făcut în ultimul an plăţi de peste 13 miliarde lei prin intermediul PayPoint, respectiv 123 milioane de tranzacţii, cu o valoare medie de 105 lei

Românii au făcut în ultimul an plăţi de peste 13...

Autor: Roxana Rosu

11.08.2021, 11:58 158

Românii au făcut în ultimul an plăţi de peste 13 miliarde lei prin intermediul reţelei PayPoint, respectiv 123 milioane de tranzacţii, cu o valoare medie de 105 lei.

În ultimii 14 ani, de la intrarea pe piaţa locală, PayPoint a înregistrat peste 820 de milioane de plăţi, în sumă totală de 69 de miliarde de lei, în timp ce valoarea medie a fost de 80 lei.

„În 14 ani am dezvoltat parteneriate de lungă durată cu peste 210 furnizori de telecomunicaţii, utilităţi, transport şi servicii financiare, obiectivul fiind de a le oferi clienţilor soluţii sigure de plată, accesibile atât în mediul urban, cât şi în zonele rurale. Strategia PayPoint a fost dintotdeauna una orientată spre consumator şi nevoile acestuia: am investit atât în infrastructură şi extinderea reţelei la nivel naţional, pentru a creşte accesibilitatea acesteia, dar şi în tehnologie, pentru a oferi soluţii de plată sigure şi eficiente oricărui client”, a spus Utku Ogrendil, CEO al PayPoint România.

Compania vrea să dezvolte serviciile oferite, una dintre priorităţi fiind consolidarea şi modernizarea reţelei de terminale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO