Bănci și Asigurări

Românii au făcut în ultimul an plăţi de peste 13 miliarde lei prin intermediul PayPoint, respectiv 123 milioane de tranzacţii, cu o valoare medie de 105 lei

Românii au făcut în ultimul an plăţi de peste 13 miliarde lei prin intermediul reţelei PayPoint, respectiv 123 milioane de tranzacţii, cu o valoare medie de 105 lei.

În ultimii 14 ani, de la intrarea pe piaţa locală, PayPoint a înregistrat peste 820 de milioane de plăţi, în sumă totală de 69 de miliarde de lei, în timp ce valoarea medie a fost de 80 lei.

„În 14 ani am dezvoltat parteneriate de lungă durată cu peste 210 furnizori de telecomunicaţii, utilităţi, transport şi servicii financiare, obiectivul fiind de a le oferi clienţilor soluţii sigure de plată, accesibile atât în mediul urban, cât şi în zonele rurale. Strategia PayPoint a fost dintotdeauna una orientată spre consumator şi nevoile acestuia: am investit atât în infrastructură şi extinderea reţelei la nivel naţional, pentru a creşte accesibilitatea acesteia, dar şi în tehnologie, pentru a oferi soluţii de plată sigure şi eficiente oricărui client”, a spus Utku Ogrendil, CEO al PayPoint România.

Compania vrea să dezvolte serviciile oferite, una dintre priorităţi fiind consolidarea şi modernizarea reţelei de terminale.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.