Bănci și Asigurări

Reclamaţiile trimise de clienţii asigurătorilor la CSA aproape s-au triplat

22.06.2010, 23:36 22

Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) a primit în primultrimestru peste 2.780 de reclamaţii de la clienţii nemulţumiţi aifirmelor de asigurări, în creştere cu 174% faţă de aceeaşi perioadăa anului trecut. Aproape 2.000 de reclamaţii, adică 70% din total,se referă la asigurări de tip RCA (răspundere civilă autoobligatorie). Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, numărulacestora s-a triplat. Asigurările Casco fac obiectul a aproape 500de reclamaţii, faţă de 224 în primele trei luni din 2009. "Dinanaliza principalelor aspecte reclamate de petenţi, se remarcăfaptul că o pondere importantă o deţin 2.318 reclamaţii, carevizează neplata despăgubirilor cuvenite, ca urmare aneconcordanţelor stabilite de asigurători în dinamica accidentelor,a reparaţiilor suplimentare efectuate şi neconstatate iniţial sauca urmare a constatării unor avarii mai vechi. Recalcularea valoriidespăgubirilor cuvenite a reprezentat obiectul a 140 dereclamaţii", afirmă oficialii CSA.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO