Bănci și Asigurări

Raiffeisen a avut în 2013 o creştere de 25% a numărului de reclamaţii de la clienţi

Raiffeisen a avut în 2013 o creştere de 25% a...

Autor: Razvan Voican

06.05.2014, 00:00 297
Raiffeisen Bank a primit anul trecut 45.517 reclamaţii de la clienţi, în creştere cu circa 25% faţă de numărul din 2012, inclusiv în condiţiile efortului de integrare a portofoliului de retail de la Citibank. În 2011 banca înregistrase sub 30.000 de reclamaţii. Numărul rezoluţiilor pozitive din partea Raiffeisen a atins anul trecut un vârf de 77%, faţă de 65% în 2011, însă gradul de fidelizare a clienţilor cu reclamaţii s-a erodat uşor de la 98% în 2012 la 96%. Potrivit unui sondaj realizat în rândul clienţilor care au făcut reclamaţii banca a obţinut nota 3,3, maximul fiind 5 în cazul clienţilor foarte mulţumiţi de procesul de derulare a reclamaţiei. La sfârşitul lui 2013 Raiffeisen avea circa 2,1 milioane de clienţi, în creştere cu 100.000 faţă de 2012 inclusiv datorită tranzacţiei cu Citi. Pentru îmbunătăţirea experienţei clienţilor în sucursale banca a introdus din vara anului trecut WiFi gratuit în 113 unităţi din Bucureşti, judeţul Ilfov şi Craiova.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO