Bănci și Asigurări

Radu Topliceanu, BRD: Digitalizarea este o direcţie strategică a BRD. Reducerea numărului de agenţii nu este un scop în sine, ci o tendinţă naturală venită din orientarea mai accentuată către digital a clienţilor

Radu Topliceanu, director general adjunct al BRD: Adoptarea noilor tendinţe continuă într-un ritm accelerat, păstrând în acelaşi timp echilibrul între prezenţa digitală şi cea fizică. Vom continua să aplicăm modelul de bancă universală, vom continua să facem banking responsabil şi vom rămâne alături de clienţi.

Radu Topliceanu, director general adjunct al BRD: Adoptarea noilor tendinţe continuă într-un ritm accelerat, păstrând în acelaşi timp echilibrul între prezenţa digitală şi cea fizică. Vom continua să aplicăm modelul de bancă universală, vom continua să facem banking responsabil şi vom rămâne alături de clienţi.

Autor: Claudia Medrega

23.08.2021, 16:15 323

„Numărul total al unităţilor BRD a scăzut cu aproximativ 20% din 2019 şi până acum, iar reducerea va continua. Această ajustare include şi comasarea unor unităţi, eficientizând astfel fluxuri şi procese, precum şi digitalizarea şi personalizarea interacţiunii între clienţi şi colegii noştri“.

Digitalizarea este una din direcţiile stra­tegice ale BRD-ScoGen, iar pandemia şi com­portamentul clienţilor au accelerat ritmul, sus­ţine  Radu Topliceanu, director general ad­junct al BRD-SocGen, coordonatorul acti­vităţilor de retail ale băncii.

BRD a lansat o nouă platformă de online ban­king, YOU, care pe parcurs a fost îmbo­gă­ţită cu o gamă de funcţionalităţi care permit ac­ce­­lerarea migrării către noua plat­formă a întregii baze de utilizatori ai serviciilor MyBRD.

„YOU BRD a fost şi rămâne una dintre cele mai importante  priorităţi. Mai mult decât o aplicaţie de banking, YOU este gândită să fie o platformă omnichannel construită pe o teh­nologie foarte modernă. De la lansare am venit cu versiuni noi cu o viteză comparabilă cu cea a com­pa­niilor tehnologice foarte avan­sate sau a fintech-urilor.  Ne bucură fap­tul că majoritatea utilizatorilor apre­cia­ză experienţa placută, de la acti­varea la distanţă la designul in­tui­tiv şi prietenos. În acelaşi timp, ră­mâ­nem extrem de atenţi la feedbackul cli­enţilor, adăugând în mod constant funcţionalităţi pe baza lui, utilizând meto­do­logia Agile adoptată de echipa de proiect“, a explicat Topliceanu pentru ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO