♦ Preţurile pot să difere în funcţie de furnizorul de piese, de calitatea pieselor, originale sau after-market, şi în funcţie de capacitatea unui service de a negocia preţul de achiziţie pentru astfel de piese, susţine Omniasig.
Piaţa asigurărilor auto din România, un segment dominant al industriei, tatonează un subiect important timp de mai mulţi ani, acela al despăgubirilor plătite de asgurători. În cazul poliţelor Casco, prin care companiile de asigurări au, de regulă, colaborări cu unităţile reparatoare, preţul reparaţiilor ajunge să fie de trei ori mai mare decât dacă un individ, fără asigurare Casco, face reparaţia separat.
ZF a prezentat pe 8 noiembrie 2021 un caz real al unui client Omniasig, care deţine o poliţă Casco. Persoana a fost pusă în situaţia de a-şi repara parbrizul fisurat al unui autoturism marca Ford Fiesta pe asigurarea Casco emisă de Omniasig. După ce parbrizul a fost înlocuit la reprezentanţa Ford, unitate cu care asigurătorul colaborează, plata efectuată de către Omniasig către unitatea reparatoare a fost de 5.400 lei, în condiţiile în care, la o căutare pe internet, preţul unui parbriz pentru această maşină ajungea la cel mult 1.500 lei, cu tot cu manoperă.