Bănci și Asigurări

De ce la poliţiele Casco preţul reparaţiilor ajunge triplu faţă de o reparaţie fără Casco? Omniasig: Un asigurător nu poate interveni în politicile comerciale şi de aprovizionare piese din cadrul pieţei service-urilor auto

De ce la poliţiele Casco preţul reparaţiilor ajunge...

Autor: Mircea Nica

18.11.2021, 10:00 366

♦ Preţurile pot să difere în funcţie de furnizorul de piese, de calitatea pieselor, originale sau after-market, şi în funcţie de capacitatea unui service de a negocia preţul de achiziţie pentru astfel de piese, susţine Omniasig.

Piaţa asigurărilor auto din Româ­nia, un segment dominant al indus­tri­ei, ta­to­nează un subiect important timp de mai mulţi ani, acela al des­pă­gu­birilor plătite de asgurători. În ca­zul poliţelor Casco, prin care com­pa­niile de asigu­rări au, de regulă, cola­bo­rări cu unită­ţi­le reparatoa­re, pre­ţul re­paraţiilor ajunge să fie de trei ori mai mare decât dacă un indi­vid, fără asi­gurare Casco, face repa­ra­ţia separat.

ZF a prezentat pe 8 noiembrie 2021 un caz real al unui client Omni­asig, care de­ţine o poliţă Casco. Per­soa­na a fost pusă în situaţia de a-şi re­pa­ra par­bri­zul fisurat al unui auto­tu­rism mar­ca Ford Fiesta pe asigurarea Casco emi­să de Om­ni­asig. După ce par­brizul a fost înlocuit la re­prezen­tan­ţa Ford, uni­tate cu care asi­gu­ră­to­rul colabo­rea­ză, plata efectuată de că­tre Omniasig către unitatea repara­toa­re a fost de 5.400 lei, în condiţiile în care, la o cău­tare pe internet, preţul unui par­briz pen­tru această maşină ajun­gea la cel mult 1.500 lei, cu tot cu manoperă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO