Bănci și Asigurări

Platforma Home’Bank a ING Bank are peste 1,1 milioane de utilizatori activi şi 26 milioane de sesiuni pe lună

Platforma Home’Bank a ING Bank a ajuns la 15 ani de la lansare la peste 1,1 milioane de utilizatori activi şi 26 milioane de sesiuni pe lună, un client conectându-se aproape în fiecare zi, arată datele băncii.

Din numărul total, 215.000 de clienţi folosesc serviciul de plată către un prieten şi fac peste 600.000 de tranzacţii pe lună. Circa 6 milioane de plăţi sunt iniţiate din Home’Bank în fiecare lună.

În plus, 95% din trafic are loc de pe dispozitive mobile, iar 83% din vânzările digitale sunt realizate de pe mobil.

„Ultimii patru ani cu siguranţă au accelerat dezvoltarea de noi produse, funcţionalităţi şi servicii. Doar pe mobil traficul a crescut de peste şapte ori în acest timp, iar ING se concentrează pe soluţii digitale care să întâmpine şi, de ce nu, să anticipeze nevoile clienţilor, soluţii care să fie relevante şi să îi scutească de şi mai mult de timp şi efort. Cardurile virtuale sunt un pas în această direcţie, un mod de a-ţi gestiona banii 100% online, un pariu pe digitalizare aşa cum a fost lansarea Home’Bank acum 15 ani.”, a spus Mihaela Nistor, Head of UX & Innovation ING Bank România.

ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale după active şi are peste 1,6 milioane de clienţi din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri şi Mid-Corporate şi Wholesale Banking

Etichete: clienti,ing,ing bank

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.