Cristian Ionescu, cel care va prelua conducerea Asirom la începutul lunii iulie a acestui an, şi-a propus să extindă prezenţa asigurătorului pe segmentul poliţelor non-RCA, să tehnologizeze operaţiunile şi să îmbunătăţească imaginea Asirom.
„Vrem să creştem mai mult pe zona de asigurări non-RCA, ţintim o creştere mai mare de 20% care ar urma să fie generată de poliţele Casco, property şi sănătate. Totodată, vrem să creştem viteza de răspuns/reacţie în relaţia cu clienţii, iar în această direcţie ne vom folosi şi de tehnologie“, a explicat Cristian Ionescu.
Asirom a instalat deja un robot în departamentul de daune pe segmentul asigurărilor de sănătate, robot dezvoltat de compania românească UiPath. Potrivit lui Ionescu, lucrătorul virtual al Asirom preia şi execută sarcini laborioase pentru a creşte eficienţa şi pentru a spori acurateţea proceselor, are viteză mare de execuţie, asigură cerinţele de securitate şi protejează datele sensibile.
Pe lângă instalarea de roboţi în departamentele de daună, Asirom a început să facă paşi şi în direcţia digitalizării în relaţia cu clienţii şi a introdus o aplicaţie web care permite clienţilor să vizualizeze poliţele, să plătească ratele poliţei online sau să verifice statusul unui dosar de daună. O astfel de aplicaţie a fost deja implementată de aproape toţi jucătorii mari.
Anul trecut, poliţele non-RCA au generat prime subscrise de 282 milioane de lei pentru Asirom, adică circa 30% din totalul subscrierilor.