Grupul NN, care deţine NN Asigurări de Viaţă, liderul segmentului asigurărilor de viaţă din piaţa locală, a alocat un capital de 31,9 mil. lei pentru constituirea şi activitatea noii entităţi, NN Asigurări, care operează linia de business de asigurări generale, ca parte a NN România, a spus Gerke Witteveen, CEO interimar al NN România, pentru ZF.
„Primul pas al strategiei noastre este lansarea asigurării de locuinţă. De acum oferim clienţilor o soluţie completă şi pentru protejarea locuinţei, atât prin asigurarea facultativă NN, cât şi prin poliţa obligatorie PAD, iar în următoarele luni ne vom concentra să înţelegem aşteptările clienţilor, să inovăm şi să le oferim o experienţă în jurul noilor produse“, a spus Gerke Witteveen.
El a mai adăugat că strategia NN pe termen lung este constituită pe piloni importanţi, care includ o echipă profesionistă, un brand cu o reputaţie bine consolidată, o bază extinsă de clienţi şi digitalizare, toate contribuind la dezvoltarea sustenabilă a prezenţei NN în România şi a societăţii în ansamblu.
„Noua entitate este NN Asigurări, pentru care am obţinut licenţă de operare din partea Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF). Capitalul va fi direcţionat în principal pentru continuarea procesului de digitalizare, aşa încât să oferim clienţilor noştri o experienţă aliniată nevoilor lor şi tendinţelor ce vor apărea“, a mai explicat CEO-ul interimar al NN.
Prioritatea NN pentru anul 2021 va fi de a dezvolta activitatea de asigurări generale şi a furniza atât noul produs de locuinţe, cât şi cele existente pe segmentele de asigurări de viaţă şi sănătate unei baze cât mai mari de clienţi, a mai adăugat Gerke Witteveen.