Bănci și Asigurări

Piraeus Bank Romania lanseaza, un pachet integrat de servicii bancare electronice

20.03.2001, 00:00 63



Concurenta din ce in ce mai acerba in atragerea de clienti pune la incercare inventivitatea bancilor, mai ales in domeniul optimizarii timpului necesar tranzactiilor bancare.

Dupa ce in ultimele saptamani mai multe banci au anuntat ca lanseaza produse si servicii din domeniul internet-bankingului, al electronic-bankingului, al mobile-bankingului, una dintre institutiile bancare care activeaza pe piata romaneasca s-a gandit sa le grupeze pe toate intr-un singur pachet.

Banca elena Piraeus Bank Romania a lansat la sfarsitul saptamanii trecute un pachet de patru servicii bancare, EXPRESSBank, servicii prin care operatiunile bancare curente pot fi facute de la distanta.



"In general, clienti sunt din ce in ce mai pretentiosi si vor servicii occidentale. In plus, pe langa calitatea serviciilor si produselor oferite este vorba si de timp.

Cine va reusi sa ofere clientilor cat mai multe facilitati, daca este posibil chiar fara a se deplasa la banca va avea de castigat", a declarat pentru Ziarul Financiar Emanuel Odobescu, presedintele Piraeus Bank Romania.

Pachetul EXPRESSBank include patru servicii bancare, acesta fiind oferit la oricare din sucursalele bancii. Cele patru servicii reunite in pachetul EXPRESSBank sunt: TELEBank, INFOBank, DIRECTBank, MOBILBank.

Prin intermediul TELEBank printr-un simplu apel telefonic, orice client al bancii poate face transferuri, plati, poate constitui sau desfiinta depozite, poate obtine informatii despre tranzactiile sale sau date despre serviciile si produsele Piraeus Bank Romania. Programul TELEBank este intre orele 9 si 21, de luni pana vineri.

Cel de-al doilea serviciu, INFOBank, ofera clientilor Piraeus Bank Romania posibilitatea de a-si vizualiza conturile si tranzactiile recente prin mesaje electronice (e-mail). INFOBank este un serviciu automat, disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

Prin DIRECTBank platile de orice tip pot fi facute prin transmiterea ordinelor de plata prin e-mail sau fax. DIRECTBank este disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

Ultimul serviciu inclus in pachetul EXPRESSBank, MOBILBank, permite clientului sa primeasca pe telefonul sau mobil mesaje SMS care contin date cu privire la cursurile de schimb si dobanzile Piraeus Bank Romania.

"Lansarea acestui nou produs face parte din strategia de marketing a bancii pentru anul acesta. Cred ca va avea un succes deosebit, mai ales ca este un segment de piata neexplorat.

In plus, Piraeus Bank Group este cunoscut pentru experienta sa in operarea de servicii bancare electronice. EXPRESSBank va fi o oportunitate reala pentru clientii sai din Romania de a-si rezolva afacerile rapid, sigur si fara stres", mai spune Odobescu.

Serviciile EXPRESSBank sunt gratuite si sunt disponibile optional. Confidentialitatea este asigurata prin folosirea unor coduri personale de identificare, stabilite in prealabil.

Piraeus Bank Romania este membra a Piraeus Bank Group, unul din cele patru mari grupuri bancare din Grecia, aceasta dupa ce la inceputul anului grupul a achizitionat de la Budapest Bank pachetul majoritar al Bancii de Credit Pater. La sfarsitul anului 1999, capitalul social al Piraeus Bank Group a depasit un miliard de dolari.

Imediat dupa preluarea de la banca ungara, Piraeus Bank a majorat capitalul social al Piraeus Bank Romania cu aproximativ 13 milioane de dolari, acesta fiind in prezent de 20 milioane de dolari.



Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO