Bănci și Asigurări

Piaţa de 20 mil. euro a asigurărilor de sănătate, teren de luptă aprigă în 2016

Piaţa de 20 mil. euro a asigurărilor de sănătate,...

Autor: Anelis Baciu

11.01.2016, 00:07 1349

Numărul companiilor mari care renunţă la abonamente medicale şi cumpără asigurări de sănătate pentru angajaţii lor a crescut pe parcursul anului trecut, iar trendul ascendent ar putea să continue în 2016 odată cu majorarea limitei de deductibilitate la 400 de euro, anticipează specialiştii din piaţă.

Interesul companiilor pentru achiziţia de poliţe de sănătate a venit din nevoia de diferenţiere faţă de ceilalţi competitori în materie de beneficii acordate angajaţilor, dar şi ca urmare a introducerii deductibilităţii fiscale atât la angajator, cât şi la angajat.

Pentru fiecare angajat o companie plăteşte în medie între 10 şi 20 de euro lunar pentru asigurarea de sănătate, însă în funcţie de structura programului de asigurare şi numărul de angajaţi primele pot varia.

Anul trecut noi nume de companii, precum Continental sau BCR, şi-au făcut loc pe lista angajatorilor care oferă asigurări de sănătate ca beneficiu pentru salariaţi.

Companiile din telecom (Vodafone), energie (KazMunayGas, Lukoil), retail (Auchan, Carrefour) s-au nu­mărat printre primele care au inclus asigurările de sănătate printre beneficiile acordate angajaţilor. Trendul pentru achiziţia de asigurări în detrimentul abonamentelor medicale a fost dat de Dacia şi Petrom, cele mai mari businessuri din România, care au trecut la poliţe private de sănătate în 2014.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO