Bănci și Asigurări

(P) 1 milion de clienţi, 200 de funcţionalităţi, un singur fintech. George. Primul banking inteligent

(P) 1 milion de clienţi, 200 de funcţionalităţi, un...

Autor: Publicitate

29.10.2020, 08:00 401

Peste 1 milion de români au învăţat de la George să facă banking inteligent în ultimii doi ani. Creditul online, refinanţarea online şi transferurile de bani instant au devenit o realitate la îndemână pentru oricărui român.

George este primul produs de tip fintech operaţionalizat de o bancă în România. Creat într-un hub de inovaţie de la Viena, cu contribuţia tinerilor IT-işti români, George este încontinuu redezvoltat la nivel local de experţii BCR. Aceste eforturi, la care participă atât echipe de IT & design, cât şi clienţi, încearcă permanent să anticipeze viitorul în banking.

Când s-a prezentat în faţa românilor, George a promis o relaţie 100% online cu banca, iar în ultimii doi ani a introdus 200 de funcţionalităţi prin care a transformat radical experienţa clienţilor din România cu un furnizor de servicii financiar-bancare.

Mii de români aleg astfel în fiecare lună să îl deschidă pe George de la distanţă şi să îşi comande acasă un card personalizat, un avantaj cu atât mai important în contextul actual. Totul se întâmplă în maximum 10 minute, prin telefon, tabletă sau computer.

Odată intraţi în acest ecosistem digital, clienţii pot accesa 100% online un credit de nevoi personale, pot să-şi refinanţeze credit de la alte bănci, pot deschide depozite şi conturi de economii online, asigurări online, pot plăti facturi sau rate, fără să mai fie nevoiţi să-şi părăsească locuinţa sau biroul. Totul prin câteva atingeri ale ecranul telefonului, tabletei sau computerului.

George înţelege că vremea ghişeelor bancare pline de cozi a trecut, aşa că îţi aduce toate serviciile unei bănci în confortul casei tale. Funcţionalităţi precum plăţile instant, adăugarea de bani în cont (top up), managementul cardurilor sunt disponibile 24/7, pentru că nevoile nu se opresc odată cu programul de la ghişeu.

Mai nou, în George există programul Moneyback, care oferă discounturi direct înapoi în cont la peste 100 de comercianţi recunoscuţi din România.

Inspirat din Social Media, George arată şi se poartă ca orice altă platformă de socializare: te poţi autentifica prin FaceID sau amprentă, caută prin tranzacţii la fel de simplu ca orice motor de căutare, are o arhivă uriaşă de până la şapte ani şi un store complex, în care găseşti inclusiv un magazin online de haine si accesorii George, funcţionează cu comenzi simple ca drag&drop, poate fi personalizat cu fotografii, culori, te asistă în urmărirea şi categorisirea cheltuielilor, te poate conecta prin chat cu un expert bancar, te ajută să faci plăţi rapid prin scanare de IBAN, cod de bare sau către prieteni prin câteva atingeri de ecran.

Astfel, BCR a devenit prima bancă din România care a oferit o experienţă digitală end-to-end pentru orice potenţial utilizator de servicii bancare.

Dacă vă întrebaţi şi acum de unde numele George, vă putem spune că denumirea platformei a fost inspirată din povestea faimosului american Lawrence Sperry, care a revoluţionat aviaţia după ce a inventat primul pilot automat, pe care l-a numit George.

Aşa cum pionieratul lui Lawrence Sperry le-a dat încredere oamenilor în puterea tehnologiei de a face viaţa mai bună şi mai uşoară, aşa au ajuns şi clienţii bancari din România să creadă în cuvintele sale: „Lasă-l pe George s-o facă”.

George este în prezent aplicaţia bancară cu cel mai mare rating din România în magazinele App Store şi Google Play, pentru ultimii doi ani. 

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO