Bănci și Asigurări

Nou produs de tip storno al asigurătorului Eurolife FFH care acoperă aproape toate chletuielile asiguratului în cazuri neprevăzute, inclusv în cazul diagnosticării cu virusul SARS-CoV-2

Nou produs de tip storno al asigurătorului Eurolife FFH...

Autor: Mircea Nica

24.08.2020, 00:00 509

Compania de asigurări Eurolife FFH, parte a holdingului financiar internaţional Fairfax Holding Limited, a lansat un nou produs de asigurare de tip storno, RambursOne, prin care clienţii îşi primesc înapoi contravaloarea pachetelor turistice din România, respectiv valoarea cheltuielilor efectuate cu vacanţele, deplasările şi experienţele în cazuri neprevăzute, dar şi în cazul diagnosticării cu virusul COVID-19, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii companiei. 

„Eurolife FFH lansează astăzi un produs nou pentru piaţa locală, care sperăm să fie bine primit de către români. RambursOrice răspunde unei nevoi existente, aceea de a-ţi putea recupera banii atunci când ceva neprevăzut îţi schimbă planurile şi nu mai poţi pleca în vacanţă, participa la concert sau nu îţi mai poţi trimite copilul în tabără. Sunt situaţii reale, din viaţa reală, cu care ne confruntăm fiecare dintre noi, şi pentru care acum, mai mult ca oricând, avem nevoie de o protecţie a sumelor investite“, a transmis Anita Niţulescu, CEO al Eurolife FFH. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO