Bănci și Asigurări

Mobile-banking-ul prinde teren

15.08.2001, 00:00 15



Furnizorii de solutii integrate pentru mobile-banking considera aceasta piata, desi la inceput de drum, ca avand potential real de crestere in perioada urmatoare, vizand peste 2,6 milioane potentiali utilizatori.

In acelasi timp in ultima vreme s-a observat orientarea din ce in ce mai insistenta a bancilor catre optimizarea timpului necesar perfectarii tranzactiilor bancare prin intermediul internet-bankingului, e-bankingului si mai nou a mobile-bankingului, dar cu toate acestea in prezent doar cateva institutii bancare - Banc Post, Banca Agricola, Demirbank, Citibank, Raiffeisenbank, ofera - intr-o forma sau alta - solutii de m-banking.

"Suntem siguri ca in perioada urmatoare vom asista la o crestere a acestei piete, mai ales ca in ultima vreme am remarcat o majorare a numarului de mesaje scurte cu informatii de cont transmise prin intermediul serviciului nostru.

M-bankingul incepe practic sa prinda teren, completand foarte bine internet-bankingul", a afirmat Rodica Pavaloaia , directorul comercial al Universal Card Systems, compania furnizoare a solutie de mobile-banking SmartTel SMS.

SmartTel SMS, este una dintre solutiile de m-banking operationale care asigura utilizatorilor telefoniei mobile din toate cele trei retele GSM- abonati la serviciu, accesul la conturilor lor bancare si obtinerea de informatii referitoare la acestea sau efectuarea unor tranzactii de rutina" oricand isi doresc si oriunde s-ar afla.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO