Bănci și Asigurări

Marian Ignat, director executiv digital banking BCR: Este important ca banca să rămână în format fizic, pentru că unitatea bancară este şi o materializare a brandului

Marian Ignat, BCR: Dacă îmi spunea cineva acum 20 de ani că intri pe un site şi în 10 minute îţi iei card, faci tranzacţii, îţi iei credit, mă gândeam că sunt într-un film SF. Mă aştept să avem presiune din zona de fintech, pentru că este o presiune pozitivă şi ne ajută să ne dezvoltăm.

Marian Ignat, BCR: Dacă îmi spunea cineva acum 20 de ani că intri pe un site şi în 10 minute îţi iei card, faci tranzacţii, îţi iei credit, mă gândeam că sunt într-un film SF. Mă aştept să avem presiune din zona de fintech, pentru că este o presiune pozitivă şi ne ajută să ne dezvoltăm.

Autor: Alex Ciutacu

18.03.2019, 07:16 732

„Nu putem ignora anumite realităţi, pentru că nu toată lumea are mobile banking şi carduri. Sunt 20-25% dintre oameni care folosesc exclusiv sucursala în relaţia cu banca.“

Digitalizarea serviciilor bancare este în derulare, iar amploarea pe care o prinde fenomenul depăşeşte orice aşteptări, însă în acest context sucursala bancară rămâne în continuare o necesitate pentru a oferi încredere clienţilor, apreciază Marian Ignat, executive director digital banking BCR.

„Nu putem ignora anumite realităţi, pentru că nu toată lumea are mobile banking şi carduri. Sunt 20-25% dintre oameni care folosesc exclusiv sucursala în relaţia cu banca. Este important ca banca să rămână în format fizic, pentru că unitatea bancară este şi o materializare a brandului. Bankingul este un busi­ness de încredere, noi tranzacţionăm în­cre­dere, nu bani“, a explicat Marian Ignat în cadrul unui eveniment organizat de KPMG la începutul lunii martie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO