Bănci și Asigurări

Johan Gabriels, country manager al fintech-ului Ebury în România şi Bulgaria, preia conducerea filialelor Ebury din Europa de Est

Johan Gabriels, managing director Ebury, Europa de Est

Johan Gabriels, managing director Ebury, Europa de Est

Autor: Cristina Bellu

25.06.2020, 11:14 168

Johan Gabriels, country manager al fintech-ului Ebury în România şi Bulgaria, a preluat conducerea filialelor Ebury din Europa de Est, el urmând să coordoneze din Bucureşti operaţiunile pentru România, Bulgaria, Cehia şi Polonia, unde va avea în subordine peste 100 de angajaţi.

Ţările din Europa de Est au fost printre pieţele noastre cu cea mai rapidă creştere în ultimul an. Crearea, în cadrul Ebury, a unui segment dedicat Europei de Est accentuează încrederea companiei în viitorul regiunii şi în creşterea economică susţinută a acesteia”, transmite Johan Gabriels, managing director Ebury, Europa de Est.

Belgianul Johan Gabriels deţine conducerea biroului din România încă de la intrarea companiei pe piaţa locală, în 2018. Anterior, el a ocupat funcţii de conducere în cadrul mai multor instituţii bancare prezente în România, printre care Banca Comercială Carpatica şi RBS România.

Sub conducerea sa, biroul Ebury România a înregistrat unele dintre cele mai bune rezultate la nivelul reţelei, înregstrând în doar doi ani de activitate  creşteri de peste 400% a veniturilor în anul fiscal curent, peste 800 de clienţi (corporaţii şi IMM-uri) şi o echipă formată din 25 de consultanţi, performanţe care au plasat biroul din Bucureşti în top 10 pieţe Ebury la nivel global.

Ebury, al cărui acţionar majoritar este Banco Santander, este una dintre companiile fintech cu cea mai rapidă creştere din Europa, specializată în strategii de tranzacţionare forex, managementul riscului valutar, plăţi internaţionale şi finanţarea comerţului pentru corporaţii locale şi IMM-uri. 

Ebury are 25 de birouri în întreaga lume şi peste 44.000 IMM-uri şi clienţi corporativi. Numai anul trecut, Ebury a adăugat peste 12.000 de clienţi internaţionali şi intenţionează să îşi menţină trendul de creştere în anii următori.

În contextul crizei globale generate de pandemia de Covid-19, fintechul şi-a continuat activitatea, bazându-se pe o rezervă de lichiditate solidă şi pe niveluri de numerar şi de capital foarte bune. Cei peste 1.000 de angajaţi au posibilitatea de a-şi desfăşura munca de la domiciliu, datorită sistemul iCloud implementat la nivelul companiei. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO