Bănci și Asigurări

Isărescu invocă necesitatea unui nou stadiu de profesionalizare a bancherilor: Multe proceduri nu ţin seama de percepţia clienţilor, de ceea ce se înţelege dincolo de uşa băncii

Guvernatorul BNR Mugur Isărescu

Guvernatorul BNR Mugur Isărescu

Autor: Claudia Medrega

26.10.2017, 00:06 741
„Când eşti în faţa unor aprecieri deloc pozitive, este imposibil să nu te întrebi: ce spune oare omul obişnuit de modul de lucru al băncilor?“
Guvernatorul BNR Mugur Isărescu le reco­mandă bancherilor să ţină seama de percepţia clienţilor şi să aibă o conduită adecvată şi susţine necesitatea realizării investiţiilor în pregătirea profesională continuă a personalului din bănci. „Băncile trebuie să îşi asume din ce în ce mai mult faptul că formarea şi specializarea profesională continuă a angajaţilor, dar şi menţinerea unei conduite adecvate a acestora sunt priorităţi în strategia de dezvoltare“, a susţinut Isărescu la eveni­mentul „Banking Com­pli­ance Summit“ or­­­ga­­nizat la In­­­sti­tutul Ban­­car Ro­mân. El a arătat că există în bănci numeroase proceduri care nu ţin seama de modul în care privesc lucrurile clienţii, de percepţia lor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO