Bănci și Asigurări

ING Bank România a lansat o nouă direcţie de brand

ING Bank România a lansat o campanie prin care promovează o nouă direcţie de brand „do your thing“, parte din strategia Think Forward a băncii, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii băncii. 

„Pentru mine, «do your thing» este misiunea ING de a-i susţine pe oameni să fie cu un pas înainte în viaţă şi în afaceri spusă într-un mod foarte simplu, în doar trei cuvinte: «do your thing». Cu toţii vrem să facem ceea ce ne inspiră şi, în special în contextul COVID-19, vrem să redescoperim lucrurile mici care ne aduc bucurie. Ca bancă, este responsabilitatea şi privilegiul nostru de a ajuta clienţii să facă mai mult loc pentru ele, prin eliminarea grijilor privind banii şi bankingul. Iar «do your thing» este promisiunea pe care o facem, prin care le spunem că suntem alături de ei“, a transmis Silvia Mihăilescu, director marketing, comunicare şi CSR la ING Bank România. 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Etichete: ing bank,romania,brand

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.