Bănci și Asigurări

ING Bank a primit o serie de solicitări din partea clienţilor persoane fizice pentru amânarea plăţilor la ratele la credite în condiţiile manifestării pandemiei de coronavirus. „Suntem în legătură pentru a identifica soluţii precum amânarea plăţilor. Analizăm cererile clienţilor caz cu caz”

ING Bank a primit o serie de solicitări din partea...

Autor: Claudia Medrega

13.03.2020, 19:01 14157

ING Bank România susţine că a primit o serie de solicitări din partea clienţilor persoane fizice pentru amânarea plăţilor la ratele la credite în contextul pandemiei de coronavirus.

Pandemia de coronavirus, care impune carantină, izolare la domiciliu sau chiar internare pentru persoanele contaminate, pune şi debitorii băncilor în imposibilitatea obiectivă de a-şi plăti ratele.

ING Bank România a primit o serie de solicitări din partea clienţilor persoane fizice cu care suntem în legătura pentru a identifica soluţii precum amânarea plăţilor sau similare, cu scopul de a susţine clienţii afectaţi să depăşească această perioadă. Clienţii ne pot contacta prin canalele de comunicare la distanţă, putem agrea modificarea condiţiilor contractuale, dacă va fi cazul chiar şi telefonic. În astfel de situaţii vom discuta soluţii precum amânarea plăţilor sau similare, cu scopul de a susţine clienţii afectaţi să depăşească această perioadă”, a transmis ING Bank la solicitarea ZF.

Cât timp clienţii întâmpină dificultăţi, în contextul izolării la domiciliu, ING susţine că va face tot posibilul să ţi ajute să depăşească această perioadă. “Dacă nu doresc activarea mijloacelor digitale, care pot fi active în call center, vom discuta alte soluţii precum amânarea plăţilor.”

Momentan, ING Bank susţine că analizeazăcererile clienţilor, caz cu caz.

“Pentru persoanele fizice avem soluţii de restructurare pe care le putem personaliza, perioade de graţie sau similar, extinderea perioadei de creditare. Pentru persoanele juridice, avem fie varianta de a merge pe soluţii de restructurare, fie aceea a unor aranjamente de plată, în funcţie de tipul clientului şi situaţia concretă a acestuia”, a mai transmis ING Bank

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO