Bănci și Asigurări

ING Bank mai face un pas spre digitalizare şi vrea ca până în noiembrie 2018 să-şi transforme toate sucursalele în unităţi self-service

Michal Szczurek, CEO al ING Bank.

Până la finalul acestui an vom reconfigura operaţiunile bancare desfăşurate în sucursale, folosind preponderent canale digitale.

Michal Szczurek, CEO al ING Bank. Până la finalul acestui an vom reconfigura operaţiunile bancare desfăşurate în sucursale, folosind preponderent canale digitale.

Autor: Anelis Baciu

02.02.2018, 00:05 1503

Angajaţii nu vor dispărea din sucursale, ci se vor concentra pe consiliere în operaţiuni mai complexe

ING Bank, sucursala de la Bucureşti a băncii olandeze cu acelaşi nume, apasă pedala acceleraţiei în domeniul digitalizării şi vrea ca până în luna noiembrie a acestui an să-şi transforme toate sucursalele în unităţi de tipul self-service, în care operaţiunile de baza precum cele desfăşurate la casierie vor fi eliminate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO