Bănci și Asigurări

Idei noi în vremuri de criză: brokerul de asigurare Safety lansează un nou concept de franciză, Corner Coffee sau Coffee to Go

Viorel Vasile, CEO al Safety Broker

Viorel Vasile, CEO al Safety Broker

Autor: Mircea Nica

14.01.2021, 07:30 529

Safety Broker, unul dintre cei mai mari intermediari în asigurare de pe piaţa locală, a demarat un nou concept de franciză, de tip Corner Coffee sau Coffee to Go, pentru parteneri, a spus Viorel Vasile, CEO al Safety Broker, pentru ZF. „Obiectivul meu este să ajut partenerii mei să îşi dezvolte businessul şi să aduc şi clienţi noi. Aşa ne diferenţiem în piaţă, cu un concept nou şi încerc să recrutez asistenţi de brokeraj. Facem un nou model de franciză. Nu este o cafenea în sine, este un corner coffee“, a explicat Viorel Vasile. Primul Safety Coffee deschis a fost în septembrie 2020 şi vinde 2.500 de cafele pe lună, având circa 75 de clienţi pe zi. Aproximativ 25% din cumpărătorii de cafea au devenit clienţi pe cel puţin o formă de asigurare, susţin reprezentanţii Safety Broker. Al doilea Safety Coffee deschis a fost în decembrie 2020.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO