OTP Bank, sucursala locală a grupului ungar cu acelaşi nume, şi-a propus ca în următoarea perioadă să crediteze mai mult companiile mici şi mijlocii (IMM) şi să-şi majoreze cota de piaţă pe acest segment, a declarat Gyula Fatér, care a preluat oficial conducerea OTP Bank România la mijlocul lunii iunie 2019. OTP este o bancă universală, activând la nivel local atât pe segmentul persoanelor fizice, cât şi în piaţa corporate.
„Ca bancă universală, dorim să servim toate segmentele de pe piaţa românească. Nu vrem să ne concentrăm exclusiv pe un anumit grup sau locaţie. Având în vedere dimensiunea reţelei noastre de sucursale, avem o acoperire mai bună în populaţia urbană, activă. Am decis să acordăm o mai mare atenţie şi IMM-urilor şi să ne creştem cota de piaţă în relaţie cu microîntreprinderile, deoarece considerăm că acestea sunt o parte foarte importantă a economiei reale. (...) Avem în portofoliu produse personalizate, în special în domeniul agrobusinessului şi al IMM-urilor“, spune Gyula Fatér.