Bănci și Asigurări

Grupul german Signal Iduna atacă piaţa de retail a asigurărilor de sănătate cu oferte de sub 200 de lei/lună pentru poliţele complete

Creşterea alertă a pieţei de asigurări de sănătate din ultimii doi ani, precum şi preocuparea tot mai mare a românilor pentru sănătatea lor au convins tot mai mulţi asigurători să ia în calcul extinderea afacerilor cu poliţe de sănătate şi pe segmentul de retail. Cel mai nou nume intrat în competiţia pentru asigurarea sănătăţii românilor este Signal Iduna, companie germană cu afaceri totale de 6 mld. euro anual.

La nivel local Signal Iduna a început să vândă în această lună trei tipuri de asigurare de sănătate: o poliţă care acoperă serviciile medicale în cazul diagnosticării cu cancer, o asigurare cu acoperire în caz de spitalizare şi o poliţă completă care acoperă atât servicii ambulatorii, cât şi spitalizare şi intervenţii chirurgicale. Tarifele se situează sub 200 de lei pe lună în cazul asigurării complete, iar poliţele pot fi cumpărate direct de pe site-ul companiei, unde fiecare client poate face simulari de preţ în funcţie de produsul dorit.

De exemplu, pentru o persoană cu vârsta de 30 de ani asigurarea completă costă 143 de lei pe lună. Poliţa acoperă un număr nelimitat de consultaţii, investigaţii şi tratament, în timp ce în zona de spitalizare sunt acoperite servicii în limita a 90.000 de lei pe an.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.