Pierderea VIG s-a situat la circa 45 mil. euro şi a fost cauzată de o depreciere a fondului comercial al companiilor locale.
Grupul austriac Vienna Insurance Group (VIG), care controlează mai bine de o cincime din piaţa asigurărilor locale prin intermediul a trei companii - Omniasig, Asirom şi BCR Asigurări de Viaţă - a vândut în prima jumătate a acestui an asigurări în valoare de aproape 273 milioane de euro în România, în creştere cu 5,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Afacerile au crescut în principal pe fondul vânzărilor mai mari de poliţe auto (RCA şi Casco), potrivit datelor prezentate la Viena.
Primele brute subscrise din poliţele auto obligatorii (RCA) s-au majorat cu circa 10% în primul semestru al acestui an şi au ajuns la 97 milioane de euro la finalul lunii iunie. Spre comparaţie, anul trecut VIG a tras linie cu o scădere de circa 24% a vânzărilor de RCA. RCA-ul reprezintă principala sursă de venituri pentru VIG în România, subscrierile pe acest segment reprezentând 36% din totalul primelor subscrise.