Bănci și Asigurări

Groupama măreşte echipa de asistenţi virtuali cu tehnologia Druid: Chatbotul Amelie va informa clienţii despre produse şi operaţiuni

Groupama măreşte echipa de asistenţi virtuali cu...

Autor: Roxana Rosu

16.11.2021, 11:58 135

Compania de asigurări Groupama extinde modalităţile de contact şi relaţionare cu clienţii printr-un asistent virtual, pe nume Amelie, bazat pe tehnologia conversaţională dezvotată de startup-ul Druid.

Asistentul răspunde instant la întrebările clienţilor sau vizitatorilor site-ului Groupama, indiferent de oră.

Chatbot-ul Amelie poate oferi informaţii utile despre principalele categorii de produse din portofoliul Groupama – Auto, Călătorii, Proprietăţi şi bunuri, Viaţă sau Sănătate. Clienţii pot afla mai multe detalii despre modul în care aceste produse pot fi achiziţionate, care sunt procedurile de avizare a daunelor şi documentele necesare, termenele de soluţionare sau detalii ce ţin de asistenţa de urgenţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO