Bănci și Asigurări

Garanti BBVA Mobile a înregistrat în România o creştere cu peste 47% a volumului şi numărului de tranzacţii pe mobil în S1/2020

Garanti BBVA Mobile a înregistrat în România o...

Autor: Mircea Nica

13.08.2020, 15:02 157

Garanti BBVA a înregistrat pe piaţa românească în primele şase luni (S1) din 2020 un volum şi număr de tranzacţii efectuate de clienţii de retail pe zona mobile în creştere cu peste 47%, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii băncii.

”Evoluţia canalelor noastre digitale, în primele şase luni ale anului, a fost impresionantă. În aceste momente dificile, când siguranţa este primordială, clienţii noştri utilizează din ce in ce mai mult aplicaţia mobilă pentru a efectua plăţi, a achita facturi, pentru a realiza schimburi valutare şi a trimite bani celor dragi, oriunde se află aceştia. Vom continua să investim în dezvoltarea canalelor noastre digitale - Garanti BBVA Mobile şi Garanti BBVA Online, pentru a veni în întâmpinarea celor mai importante nevoi ale clienţilor”, a transmis Anca Motcă, director general adjunct la Garanti BBVA România.

Astfel, Garanti BBVA a înregistrat pe piaţa locală pentru toate canalele digitale, mobile şi online, o creştere a numărului tranzacţiilor persoanelor fizice cu peste 23,5%, în timp ce volumul acestora a urcat cu 15,2% , în primele şase luni din 2020, comparativ cu aceeaşi perioadă din anul 2019.

Tot în primul semestru al anului 2020, clienţii de retail ai Garanti BBVA din România au folosit soluţia de mobile banking în special pentru a efectua plăţi, reprezentând circa 78% din total.

În dezvoltarea canalelor digitale, Garanti BBVA România beneficiază de sprijinul şi experienţa acţionarilor săi. Garanti BBVA Turcia (TGB) are peste 8,9 milioane de clienţi digitali activi, în timp ce Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA) a ajuns la 34 milioane de clienţi digitali

 

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO