Bănci și Asigurări

François Bloch, CEO al BRD: Ne propunem să dezvoltăm noi capacităţi tehnologice, vom fi o bancă digitală

Abordarea strategică a BRD-SocGen pentru reţea se concentrează pe obiectivul de a deveni „o bancă digitală, eficientă şi mai orientată spre client“, iar programul băncii nu are ca obiectiv restructurarea, ci reformarea businessului, susţine François Bloch, CEO al băncii româneşti cu capital francez.

„Avem în vedere un model de business care să integreze multiple canale, îmbinând expertiza echipei cu eficienţa digitală. Astfel, programul nostru nu are ca obiectiv restructurarea, ci reformarea businessului“. 

BRD-SocGen a început un program de dezvoltare planificat pe trei ani, prin care urmăreşte un upgrade al modelului de business astfel încât să devină o bancă mai competitivă. BRD-SocGen, plasată pe locul trei în topul după active, evaluează tot timpul diversele dealuri posibile din piaţă şi nu exclude niciun scenariu de creştere, dar, având în vedere mărimea băncii şi portofoliul diversificat, achiziţiile nu sunt o necesitate strategică, afirmă şeful băncii. 

Francezul François Bloch, 50 de ani, care conduce de mai bine de un an BRD-SocGen, mizează în continuare pe cartea creşterii organice. 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.