„Am avut parte de angajaţi care au deschidere să folosească noile servicii medicale, angajaţi care au deschiderea de a suplimenta aceste beneficii. Dorinţa lor înainte era minimă atunci când organizam întâlniri în care discutam despre aceste beneficii, dar acest interes a crescut.“
Interesul angajaţilor de a folosi beneficiile sub forma serviciilor medicale a crescut în pandemie, spune Florentina Tomoiu, regional sales manager în cadrul companiei Signal Iduna Asigurare-Reasigurare.
„Am avut parte de angajaţi care au deschidere să folosească noile servicii medicale, angajaţi care au deschiderea de a suplimenta aceste beneficii. Dorinţa lor înainte era minimă atunci când organizam întâlniri în care discutam despre aceste beneficii, dar acest interes a crescut“, a spus ea în cadrul videoconferinţei ZF HR Trends 2021: „Noua lume a muncii – angajatul hibrid“.
Interesul pentru sănătate şi prioritatea pe care angajaţii o acordă sănătăţii au crescut în această perioadă, chiar dacă înainte nu era la fel de importantă.