Bănci și Asigurări

Florentina Tomoiu, Signal Iduna Asigurare-Reasigurare: Interesul angajaţilor de a folosi beneficiile sub forma serviciilor medicale a crescut în pandemie

Florentina Tomoiu, re­gio­nal sales manager la Signal Iduna Asigurare-Reasigurare

Florentina Tomoiu, re­gio­nal sales manager la Signal Iduna Asigurare-Reasigurare

Autor: Alexandra Cepăreanu, Ramona Cornea

09.05.2021, 11:03 123

„Am avut parte de angajaţi care au deschidere să folosească noile servicii medicale, angajaţi care au deschiderea de a suplimenta aceste beneficii. Dorinţa lor înainte era minimă atunci când organizam întâlniri în care discutam despre aceste beneficii, dar acest interes a crescut.“

Interesul angajaţilor de a folosi bene­fi­ciile sub forma serviciilor medicale a crescut în pan­demie, spune Florentina Tomoiu, re­gio­nal sales manager în cadrul companiei Signal Iduna Asigurare-Reasigurare.

„Am avut parte de angajaţi care au des­chidere să folosească noile servicii medicale, an­gajaţi care au des­chiderea de a supli­men­ta aces­te beneficii. Dorinţa lor îna­inte era mini­mă atunci când orga­nizam întâlniri în care dis­cutam despre aceste be­n­eficii, dar acest interes a crescut“, a spus ea în cadrul video­con­ferinţei ZF HR Trends 2021: „Noua lume a muncii – angajatul hibrid“.

Interesul pentru sănătate şi prioritatea pe care angajaţii o acordă sănătăţii au crescut în această perioadă, chiar dacă înainte nu era la fel de importantă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO