Bănci și Asigurări

First Bank lansează o soluţie prin care clienţii băncii îşi pot actualiza online datele personale

First Bank lansează o soluţie prin care clienţii...

Autor: Cristina Bellu

02.09.2021, 10:29 168

First Bank, deţinută de fondul de investiţii J.C. Flowers, a introdus o soluţie prin care clienţii băncii îşi pot actualiza datele personale accesând platforma instituţiei.

“Fluxul de actualizare online se adresează atât persoanelor fizice, cetăţeni români rezidenţi, posesori de CI, cu vârsta de minim 18 ani împliniţi, cât şi persoanelor juridice care nu au înregistrat modificări semnificative de la ultima actualizare a datelor companiei - societăţi cu răspundere limitată – SRL, cu acţionariat român, acţionari/asociaţi persoane fizice şi persoane fizice autorizate”, spun reprezentanţii First Bank.

Potrivit acestora, clienţii se vor autentifica cu CNP, număr de telefon şi data expirării actului de identitate. Clienţii persoane fizice care şi-au schimbat actul de identitate sau numărul de telefon de contact în relaţia cu banca, vor parcurge un proces complet de identificare cu ajutorul tehnologiei de recunoaştere facială şi a tehnologiei OCR, care importă rapid şi digital datele de identificare din cartea de identitate.

“Actualizarea datelor are ca scop cunoaşterea clientelei şi este un proces periodic, obligatoriu, pentru toate instituţiile bancare, la nivel naţional şi european. Informaţiile corecte şi actualizate asigură acces la produse şi servicii, la operaţiunile bancare şi reprezintă o măsură de precauţie, pentru un parteneriat sigur”, precizează instituţia bancară.

First Bank (fosta Piraeus Bank), este deţinută de fondul american de investiţii J.C. Flowers, cu o participaţie de peste 70%, aceasta fiind prima investiţie a fondului american în România. Instituţia operează prin intermediul a 52 de sucursale, având peste 130.000 de clienţi activi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO