Bănci și Asigurări

Dragoş Popa, director corporate bank la Citi România: În rolul de finanţatori ai unei economii ce a suferit o cădere bruscă, băncile vor resimţi impactul pandemiei în portofoliul de credite, în creşterea rezervelor şi a volatilităţii

Dragoş Popa, director corporate bank şi clienţi companii multinaţionale la Citi: Timpul de răspuns, personalizarea soluţiei şi flexibilitatea capătă o importanţă sporită, iar câştigătorii vor fi acele banci care vor putea să-şi organizeze în mod constant datele existente în sistemele interne în jurul unor valori acţionabile care să le permită să răspundă primii şi în mod complet nevoilor clienţilor.

Dragoş Popa, director corporate bank şi clienţi companii multinaţionale la Citi: Timpul de răspuns, personalizarea soluţiei şi flexibilitatea capătă o importanţă sporită, iar câştigătorii vor fi acele banci care vor putea să-şi organizeze în mod constant datele existente în sistemele interne în jurul unor valori acţionabile care să le permită să răspundă primii şi în mod complet nevoilor clienţilor.

Autor: Claudia Medrega

19.12.2020, 12:19 246

„Băncile vor continua să finanţeze, poate mai selectiv, anumite sectoare, însă bankingul va trebui să se reinventeze, să accelereze digitalizarea“, susţine Dragoş Popa, director corporate bank şi companii multinaţionale la Citi România.

Băncile vor resimţi impac­tul pandemiei în porto­fo­liul de credite, în creş­terea rezervelor şi a vola­tili­tăţii, în rolul lor de fi­nanţatori ai unei economii ce a suferit o cădere bruscă, iar în perspectivă insti­tuţiile de credit vor continua să finan­ţeze, poate mai selectiv, anumite sec­toare, însă bankingul va trebui să se rein­venteze în acest context şi să acce­lere­ze digitalizarea, a declarat pentru ZF Dragoş Popa, director corporate bank şi clienţi companii multinaţionale la Citi România.

Băncile va trebui să înveţe din agili­tatea, creativitatea şi modularitatea fin­tech-urilor, să conlucreze cu acestea, ca să scurteze perioada de lansare a unor produse, acel „time to market“.  Iar cel mai mult vor avea de câştigat băncile care vor şti să folosească în mod agil şi efi­cient datele disponibile pentru a se integra în fluxurile clientului şi a acţiona simbiotic şi sincronizat cu acesta, răspunzând rapid nevoilor sale, în opinia lui Dragoş Popa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO