Bănci și Asigurări

Dimana Vlaeva, CEO, iCredit România: În timp ce băncile îşi reduc prezenţa fizică, noi, IFN-urile, ne-o extindem

ZF Bankers Summit 19

Dimana Vlaeva, CEO, iCredit România: În timp ce...

Autor: Alex Ciutacu

03.07.2019, 12:52 996

Clienţii iCredit România, al doilea cel mai mare IFN de pe piaţa locală, sunt caracterizaţi majoritar prin educaţie foarte scăzută, spune Dimana Vlaeva, CEO al iCredit România, în cadrul evenimentului ZF Bankers Summit 19. „Trebuie să avem mai multe lucruri în vedere. Din ce am observat noi, clienţii noştri au ceva în comun, şi-anume educaţie scăzută. Nu vorbesc despre educaţie financiară, ci în general, iar pentru oameni cu un nivel mai scăzut de educaţie şi accesul la un produs este mai greu şi mai scump”, explică Vlaeva. În privinţa acestui segment de populaţie, Vlaeva consideră că se conturează mai multe tendinţe. „Există o diferenţă între noi şi bănci. Băncile îşi retrag amprenta, în timp ce noi ca IFN o mărim”, spune ea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO