Bănci și Asigurări

Dificultăţi tehnice la platforma de internet şi online banking MyBRD. Platforma a întâmpinat probleme de funcţionare, care s-au remediat

Dificultăţi tehnice la platforma de internet şi online...

Autor: Mircea Nica

10.02.2021, 00:00 171

Platforma de internet şi online banking a băncii MyBRD a întâmpinat dificultăţi tehnice luni, potrivit informaţiilor de pe pagina de Facebook a băncii. Dar aceste disfuncţionalităţi au fost remediate până în ora 22:00, au declarat reprezentanţii BRD, pentru ZF.

„Ne confruntăm cu unele dificultăţi tehnice care pot produce dificultăţi în accesul la aplicaţii sau întârzieri în procesarea tranzacţiilor realizate prin intermediul aplicaţiilor de internet şi mobile banking MyBRD. Echipele noastre se concentrează pe rezolvare situaţiei, vom reveni cu informaţii de îndată ce situaţia revine la normal“, au transmis pe pagina de Facebook reprezentanţii BRD.

Ulterior, tot pe pagina de Facebook a băncii, a apărut un mesaj prin care reprezentanţii BRD au transmis că platforma funcţonează normal. „Platforma MyBRD funcţionează acum normal. Vă mulţumim pentru înţelegere“, potrivit mesajului transmis de BRD pe reţeaua de socializare. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO