Caută doar în titlu
Bănci și Asigurări

De la declanşarea pandemiei de COVID-19, 85% dintre români au făcut doar achiziţii de bază

Circa 85% dintre români au cumpărat doar produse care să le acopere nevoile de bază, care ţin de supravieţuire, siguranţă şi sănătate, de la decretarea stării de urgenţă, potrivit informaţiilor dintr-un studiu realizat de Aegon România în prima jumătate a lunii aprilie 2020.

„Am demarat acest studiu pentru a înţelege mai bine impactul pe care pandemia COVID-19 şi perioada de stat acasă l-au avut asupra comportamentului românilor. Rezultatele ne-au confirmat că, momentan, românii se limitează la achiziţii care vizează produse de strictă necesitate”, a transmis Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România. 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.